Osmotherapy از طب چینی چینی چگونه برای درمان بیماری کلیه
نوشته شده توسط : Andy

Osmotherapy از طب چینی چینی چگونه برای درمان بیماری کلیه

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی امید زیادی به بیماران دارد و پزشکان می گویند این درمان خارجی است. برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه، آنها باید پیشرفت بیماری کلیوی را متوقف یا حداقل تاخیر دهند. در غیر این صورت، ممکن است نارسایی کلیه داشته باشند. آیا خارجی است؟

کلیه ها

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها اندام های دفع کننده ای هستند که در پشت کمر قرار دارند. به طور معمول، جریان خون به کلیه ها، به ارائه خون و اکسیژن کافی به سلول های اصلی کلیه و خون کلیه ها فیلتر به آن را پاک. با این حال، هنگامی که کلیه ها زخمی می شوند، نمی توانند خون را کاملا پاک کنند. سپس اتصال بین خون و کلیه غیر طبیعی می شود.

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی

این یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی (TCM) است و در درمان بیماری مزمن کلیه، تمرکز دارد. با توجه به ارتباط بین کلیه ها و خون، این درمان می تواند عملکرد کلیه و گردش خون را تنظیم کند. از طریق dilating رگ های خونی، ضد انعقاد و ضد التهاب. در این مورد، التهاب، این Osmotherapy می تواند کمک عادی گردش خون، در حالی که آن را معکوس آسیب کلیه با اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و بعدی این است که کاهش خطر ابتلا به توانایی های درمانی سلول کلیوی. معمولا پس از حدود یک تا دو ماه، بیماران می توانند متوجه شوند که سلامت کلی آنها بهبود یافته است.

آیا این یک کاربرد بیرونی اسموتراپی است؟

بله، این است در طول این درمان، تمام داروهای تجویز شده به طور کامل از بین می روند و در دو دستگاه اسموتی قرار می گیرند. دستگاه است و سپس در قسمت پایین پشت که در آن دو کلیه ها واقع قرار داده شده، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر از این داروها می تواند به کلیه ها نفوذ کرده و بازی به طور مستقیم از طریق پوست.

در موارد شدید، ممکن است برخی از درمان های جانبی دیگر مانند حمام درمانی، حمام پا، طب گیاهی، طب سوزنی، و غیره نیاز این روش می تواند اثرات درمانی کل درمان را پشتیبانی کند. بدانید که درمان است بهترین را به شما و یا افراد دیگر مناسب است، شما نیاز به ارسال یک پیام در مورد بیماری از بیمار به پست Asya.yue@mail.ru، واتساپ 8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: